چیا حسن‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های پرس‌سینه قهرمانی کشور با حضور ۴۰۰ ورزشکار از استان‌های سراسر کشور به میزبانی سالن آمفی تئاتر نشاط شهرستان مریوان برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم هیات بدنسازی مهاباد در قالب تیم استانی با ۲۸ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشت که در نهایت «سیاوش اسحاقی» موفق به کسب مدال طلا، «حسین رحیمی» و «سالار شاهدی» صاحب مدال نقره و «مهران آبیار»، «احمد معروف» و «جلال ولی‌نژاد» نیز توانستند گردان آویز برنز را در اوزان مختلف به خود اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: «یونس مصطفی‌زاده» و «ادریس زارع‌نیا» به عنوان مربی، هدایت تیم پرس‌سینه استان را در این رقابت‌ها برعهده داشتند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام مهاباد بیان کرد: در پایان رقابت‌های پرس‌سینه قهرمانی کشور تیم اصفهان مقام اول، کرمانشاه مقام دوم و تیم استان گیلان نیز مقام سوم را بدست آوردند.

این مسابقات با حضور مجتبی ملکی نایب قهرمان قویترین مردان ایران، رکورددار اسکات جهان و رییس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

پرس سینه یک ورزش قدرتی است که در آن شخص به حالت طاقباز قرار می‌گیرد و وزنه را در بالای سینه خود مهار می‌کند؛ این حرکت قدرتی بر روی نیمکت و با هالتری که وزنه ها را نگه داشته است، انجام می‌شود.
شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار است که در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.