هاشم لاجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه پاییزه مهاباد با بیش از ۱۲۰ غرفه از محصولات شهرهای مختلف کشور از جمله تبریز، یزد، کاشان، اصفهان و سایر شهرهای اطراف در نزدیکی میدان مادر این شهر دایر شده است. 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع کالاها از جمله پوشاک مدارس، کیف و کفش، لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار عرضه شده و برای تنوع نمایشگاه محصولات دیگری شامل خواربار، لوازم خانگی، مواد خوراکی و صنایع تزئینی نیز به خریداران عرضه می‌شود. 

وی بیان کرد: اجناس عرضه شده در این نمایشگاه که با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف به خریداران عرضه می‌شود دارای استاندارهای لازم بوده و از مرغوبیت خوبی برخوردار است.

لاجانی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف دسترسی آسان خریداران به کالاهای موردنیاز و تنظیم بازار کالاهای اساسی در آستانه شروع سال تحصیلی با همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد دایر شده است. 

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۲۶ شهریورماه در ۲ نوبت صبح و عصر برای بازدید شهروندان دایر خواهد بود. 

هرساله در روزهای پایانی تابستان و به مناسبت آغار سال تحصیلی، بسیاری از خانواده‌های مهابادی خریدهای ویژه برای شروع سال تحصیلی جدید فرزندان خود انجام می‌دهند و در این میان با توجه به افزایش تقاضا در بازار، برپایی نمایشگاه‌های پاییزه می‌تواند دسترسی خانواده‌ها را به کالاهای موردنیاز این فصل را آسان‌تر کند. 

شهرستان مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.