به گزارش ایرنا، یازدهمین نمایشگاه تخصصی دوسالانه اصفهان پلاست پس از نمایشگاه ایران ‌پلاست، دومین نمایشگاه معتبر حوزه لاستیک و پلاستیک کشور به شمار می‌ رود.
در این دوره از نمایشگاه ، 131 شرکت در هشت و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی، توانمندی‌ های خود در بخش‌ های مختلف صنایع لاستیک و پلاستیک شامل مواد اولیه، محصولات ساخته شده و نیمه ساخته ، کامپوزیت ‌های پلیمری، ماشین‌ آلات، تجهیزات و خدمات را به نمایش گذاشتند تا علاقمندان به این بخش، بیش از پیش با نوآوری ‌های صورت گرفته آشنا شوند.
برندهای مطرح از استان های اصفهان، تهران، سمنان، البرز، یزد، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران و قزوین در این دوره از نمایشگاه اصفهان پلاست حضور دارند.
در کنار این نمایشگاه، برنامه ‌های جانبی ویژه‌ای پیش بینی شده که از جمله آن ها برگزاری کارگاه انجمن صنایع پلاستیک و پلیمر اصفهان و برگزاری نشست تولیدکنندگان ماشین ‌آلات و تجهیزات پلیمری است.
نمایشگاه اصفهان ‌پلاست به عنوان نخستین نمایشگاه تخصصی لاستیک و پلاستیک کشور از سال 1381 در شهر صنعتی اصفهان به صورت 2 سالانه هدف‌ گذاری شد.
برگزاری نمایشگاه‌ های تخصصی از این قبیل به اعتقاد کارشناسان، آوردگاهی از دانش، تجربه و توانمندی به شمار می رود که توسعه و ایجاد همکاری‌ های مشترک از دستاوردهای با ارزش آن خواهد بود و علاوه بر آن، تبادل دانش و تجربه برای اقشار مختلف مرتبط با این صنعت، اعم از تصمیم ‌سازان، تصمیم ‌گیران، تولیدکنندگان، دانشگاهیان و دیگر آحاد متخصص جامعه از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه محسوب می ‌شود.
این نمایشگاه تاکنون دوره‌ های موفقیت ‌آمیزی را پشت سر گذاشت و برنامه ‌ریزی ‌های لازم برای برگزاری هر چه منسجم ‌تر آن در دوره های مختلف با حضور شرکت‌ های معتبر داخلی انجام شده است.
طی بیش از یک دهه برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک نمایشگاه منطقه ‌ای و ملی جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده و اعتماد فعالان این صنعت برای مشارکت در اصفهان پلاست جلب شده و به جایگاه مناسبی رسیده است.
با عنایت به سیاست ‌های کلی کشور در سال ‌جاری به منظور حمایت از کالای ایرانی، رویکرد مشارکت ‌کنندگان در این نمایشگاه و ستاد برگزاری، بیشتر ارائه تولیدات و توانمندی ‌های داخلی بوده است.
یکی از محاسن اصفهان پلاست به باور کارشناسان نسبت به دیگر نمایشگاه‌ های استانی، حضور تعداد قابل توجهی مشارکت کننده از استان اصفهان در آن به شمار می‌ رود.
این استان به عنوان دومین استان صنعتی کشور، دارای بیش از 9 هزار واحد تولیدی و صنعتی در زمینه‌ های مختلف است که در زمینه صنعت لاستیک و پلاستیک تعداد قابل توجهی از فعالان این صنعت در زمینه ماشین ‌سازی، مواد اولیه، محصولات نهایی در اصفهان فعالیت می‌کنند و در سال جاری شاهد حضور قابل توجه این واحدها در نمایشگاه اصفهان پلاست هستیم.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه ساعت 15 تا 21 روزهای 24 تا 27 ماه بهمن‌ در محل یادشده دایر است.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.