محمدمهدی شهریاری شامگاه چهارشنبه در دیدار با معاون امور روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر استان، افزود: اگرچه دولت تدبیر و امید توانسته مسبب اتفاقات تاریخی بسیاری در توسعه استان باشد اما آذربایجان غربی برای فاصله گرفتن از ته جدول توسعه یافتگی کشور نیازمند حمایتی جدی و پایدار است.
وی افزود: کاهش نرخ بیکاری در بهار امسال و کسب رتبه نخست فضای کسب و کار و رشد صادرات و سرمایه‌گذاری بیانگر آن است که دولت برنامه‌ریزی مناسبی در این استان داشته است ولی انتظار می‌رود برای بهبود شاخص‌ها اعتباراتی در شان این مردم تخصیص یابد.
وی در ادامه به کسب رتبه‌های برتر در اشتغال روستایی، اشتغال فراگیر و طرح کارورزی اشاره کرد و گفت: تداوم این روند برای جبران عقب ماندگی ها به حمایت همه جانبه دولت نیازمند است.
معاون امور روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار با تقدیر از جهش‌های توسعه‌ای رخ داده در استان به واسطه اقدامات انجام یافته، بیان کرد: برای دستیابی به خدماتی با کیفیت، مبارزه با فساد و کاهش هزینه ها بسمت الکترونیکی کردن خدمات رفته ایم.
حاتم شاکرمی با اقرار به ظرفیت‌های استان از آمادگی وزارت کار برای بهبود شاخص های توسعه‌ای استان خبر داد.

به گزارش ایرنا بسیاری از شاخص های توسعه آذربایجان غربی از جمله ضریب تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید ارتقا یافته است اما با توجه به عقب ماندگی های چندین دهه گذشته، همچنان این استان نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه و کار جهادی است. 

9918/3072

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.