تمرین تیم شهرداری ارومیه با حضور بازیکنانی همچون شهرام محمودی، حمزه زرینی، سعید مصطفی‌وند، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، امیر خداپرستی، مهدی جعفروند و بازیکنان جوانان و نوجوانانی که به عنوان یار تمرینی دعوت شده بودند، برگزار شد.

پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه پیش از شروع تمرینات طی سخنان کوتاهی با اشاره به روند یارگیری و جذب بازیکنان و تدارکات پیش فصل این تیم گفت: میزبانی دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ جهان، حضور پرشور هواداران در سالن غدیر ارومیه، درخشش والیبالیست های ملی پوش ارومیه‌ای در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان ما را بر آن داشته است تا امسال با بستن تیمی منسجم و یک‌دست با حضوری موفق و قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر ایران، خواسته به حق هواداران شهر عشاق والیبال را برآورده کنیم.

بازیکنان این تیم به انجام گرم کردن، حرکات کششی، تمرینات تخصصی توپ‌گیری و مرور تکنیک‌های والیبال بدون پرش زیر نظر تندروان کمک مربی تیم شهرداری پرداختند.

تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه تا اواسط مهر بدون حضور بازیکنان ملی‌پوش برگزار می‌شود و ملی پوشان پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا به جمع سایر هم تیمی‌های خود خواهند پیوست.

با توجه به اینکه «مصطفی کارخانه» سرمربی تیم شهرداری ارومیه به تازگی مورد عمل جراحی قرار گرفته است تمرینات تیم در هفته اول بدون حضور سرمربی و زیر نظر «محمدرضا تندروان» کمک‌مربی این تیم برگزار می‌شود.

با توجه به بودجه مناسبی که برای باشگاه شهرداری ارومیه اختصاص یافته است، تیم درخور شان و جایگاه شهر عاشقان والیبال روانه رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد تا جوابگوی انتظارات به حق هواداران والیبال دوست ارومیه‌ای باشد.

امسال «جواد کریمی» پاسور تیم ملی با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم والیبال این باشگاه پیوسته و این امر از سوی فدراسیون نیز تایید شده است.

همچنین این باشگاه برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده و طی ماه گذشته «محمدرضا حضرت‌پور» لیبرو تیم ملی و «شهرام محمودی» بازیکن پست قطر پاسور (پشت خط زن) تیم ملی و والیبالیست فصل گذشته تیم «خاتم اردکان» را با عقد قراردادی یک ساله به خدمت گرفته است.

پیش از این نیز عقد قرارداد با سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی و فرهاد سال‌افزون، سه بازیکن لژیونر تیم ملی و فرهاد پیروت پور پشت خط‌زن فصل گذشته این تیم به نتیجه رسیده است.
امسال با جذب «مصطفی کارخانه» به عنوان سرمربی، امیدواریم تیم آماده‌ای راهی لیگ برتر شده و ناکامی‌های چند سال گذشته این تیم جبران شود.

با آغاز تمرین‌های آماده‌سازی تیم شهرداری ارومیه بازیکنان در فرصت زمان باقی‌مانده تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر ایران به هماهنگی و انسجام لازم خواهند رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر روز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه جاری برگزار شود و تنها تیم‌هایی که با بازیکنان خود تصفیه حساب کرده‌ باشند، می‌توانند در مراسم قرعه‌کشی حاضر شوند.

تیم‌هایی که موفق به تصفیه حساب نشوند، نمی‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند و جایگزین آن‌ها می‌تواند در قرعه‌کشی حضور یابد؛ ارایه فیش‌های تصفیه حساب با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون، یک روز قبل از قرعه‌کشی و ارایه فیش واریزی به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان جهت ورودی و شرکت در مسابقات لیگ برتر سال ۹۸ از شرایط اصلی حضور در مراسم قرعه‌کشی است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.