به گزارش ایرنا، لقمان خسروپور عصر روز دوشنبه در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان بوکان که در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، افزود: در شرایطی که دشمنان با تمام ظرفیت‌ها و ثروت‌های اقتصادی خود و با ایجاد تحریم‌های ظالمانه برای ضربه‌زدن به نظام وارد میدان شده است، باید مدیران و کارمندان ما روح امید و نشاط را در جامعه رواج دهند.

وی با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی کاملی برای مدیران و کارمندان دولت هستند که خون خود را در راه خدمت به مردم و رضایت خداوند هدیه کردند.

وی با بیان اینکه کارمندان در کنار مدیران خود در این شرایط حساس باید کار جهادی و خدمت بدون منت به مردم را در پیش گیرند افزود: کارمندان باید از تمام ظرفیت‌های خود جهت خدمت به مردم استفاده کننند. 

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مردم در ادارات باید مورد تکریم قرار گرفته و تکریم به مردم سرلوحه کار همه ما مسولان باشد.

امام جمعه بوکان نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: کارمند کسی است که با افکار و اندیشه نوگرایانه خود در راستای عمران و آبادانی کشور و ارتقایی جایگاه مردم تلاش می‌کند.

ماموستا ملاعباس احمدی با اشاره به اینکه مبنای کارمندی رعایت برخی اصول و معیارها و فرصتی مغتنم برای خدمتگزاری صادقانه به مردم است، اضافه کرد: کارمندان باید برای رضای خدا و خدمت به خلق با شرافت و صداقت کار کنند.

وی به خصلت و منش شهیدان دولت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: وجدان‌کاری و صداقت از ویژگی‌های این بزرگواران بود و دولتمردان ما باید آنها را اسوه و الگوی خود قرار دهند. 

در پایان این مراسم از ۶۰ کارمند نمونه این شهرستان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد. 

دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت گرامیداست یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.