به گزارش حجت الاسلام یعقوبی روز یکشنبه در شورای اداری استان خراسان شمالی که با حضور حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شده، اظهار کرد: در روایت ها سه عقلانیت را در سه حوزه مسئولیت، ثروت و مصیبت سنجیده اند که اگر کسی بر آنان پیروز شود دارای عقل و خرد انسانی است.
وی افزود: حوزه مال و ثروت نیز بسیار لغزنده است این ثروت می تواند شخصی و بیت المال باشد هر دو لغزندگی دارند.
امام جمعه بجنورد اظهار کرد: انسان ها وقتی دسترسی به مال و ثروت داشته باشند بعضا می لغزند.
وی گفت: قرآن از انسان ها به عنوان صالح و ناصالح یاد کرده است که فرد صالحی از عقل و خرد خود استفاده می کند تا در موقعیت ها پایش نلغزد، تنها برای رضای خدا کار می کند.
وی با بیان اینکه اگر جایگاه اجتماعی مهم برای مدیران و مسئولان فراهم می شود افزود: هم اکنون باید فرصت ها را درست مدیریت کنیم،

**نااهلان جامعه رابه سمت نابودی خواهند برد
وی با بیان اینکه در قرآن هشدار های زیادی آمده است افزود: در زندگی باید درست عمل کنیم سربازان گمنام الهی حاضر هستند.
امام جمعه بجنورد گفت: در جامعه مرهون زحمات سربازان گمنام هستیم، خطرهای زیادی را پیش بینی، پیش گیری و رفع کرده اند، در قرآن نیز به سربازان گمنام اشاره شده است، از قرآن الگو برداری کرده ایم.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه به کار و عمل نمره داده می شود، نه نشان و مدال افزود: در جامعه دینی ما سربازان گمنامی هستند که بدون نام جامعه را رصد می کنند که این امر موجب ایجاد امنیت در جامعه شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان های عاقل از کار برای مردم خسته نمی شوند، در مدیریت اجتماعی گمنام کار می کنند، کار برای آنان از نام لذت بخش تر است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.