محسن علی‌آبادی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات شنای آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه‌ریزی‌های این فدراسیون توسعه‌ای است و در نظر داریم در دوره های آینده المپیک به دنبال کسب رتبه نیز باشیم.

وی اضافه کرد: شنا به عنوان یک رشته مهم مطرح است و باید از سنین پایین برای کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش و دستور مسوولان کشوری آموزش داده شود تا این رشته مهم در کشور گسترش یافته و در آینده ایران قهرمانانی از شنا داشته باشد.

وی بیان کرد: ما در فدراسیون برای رشد و پیشرفت هر سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو در حال تلاش هستیم و باعث خرسندی است که پس از ۴۴ سال در واترپلو، صاحب عنوان آسیایی شدیم.

وی با اشاره به اینکه توان مربیان شنای ایران چیزی بیشتر از عملکرد کنونی نیست، گفت: برای کسب مدال در رشته پرمدال شنا، نیاز داریم از توان مربیان خارجی بهره ببریم زیرا آنان تکنیک بهتر و دانش جدیدتری در این رشته دارند.

نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه رشته شنا، شیرجه و واترپلو مختص تهران نیست و باید در کل کشور تسری یابد، افزود: جایگاه هیات شنا، شیرجه و واترپلو آذربایجان‌غربی با انتخاب رییس بهبود خواهدیافت و در این راستا باید از قهرمانان سابق و پیشکسوتان نیز بهره برده شود.

مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو آذربایجان غربی با حضور نایب رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد که در دور اول روح‌الله عابدی و محسن حشمتی‌فر با کسب آرا به دور دوم راه یافتند و در نهایت روح‌الله عابدی با کسب ۱۱ رای از ۱۸ رای برای چهار سال به عنوان رییس هیات استان انتخاب شد.

۹۹۳۹/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.