ایرج شجاعی روز دوشنبه در مراسم روز کارمند در مهاباد افزود: توجه به مدیریت انسانی و عواملی که در یک محل کار می‌کنند بیشترین اثر در بازدهی کارمندان را دارد که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی ادامه داد: توجه به سلامت روان در محیط کار منجر به کاهش استرس، افزایش رضایت‌مندی کارکنان، افزایش راندمان و بهره‌وری فعالیت سازمان و ارتقای کیفیت زندگی مردم می‌شود. 

وی با بیان اینکه وضعیت معیشتی کارمندان مطلوب نیست، عنوان کرد: بیشترین تاثیر تورم و گرانی اخیر بر روی کارمندان و حقوق بگیران ثابت بوده که دولت برای جبران آن افزایش پایه حقوق را در سال جاری اعمال کرده است.

فرماندار مهاباد با اشاره به اینکه خدمت به مردم، از ارزش و مقام بالایی برخوردار است، اضافه کرد: اولین وظیفه کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگان‌های دولتی حفظ شان مردم است و همه باید به معنای واقعی در تکریم ارباب رجوع و انجام امور محوله و خدمت به مردم پایبند باشند.

وی همچنین تاکید کرد: تعامل بین مسوولان و رسانه‌ها می‌تواند نقش مهمی را در توسعه و پیشرفت هر منطقه داشته باشد و مسوولان باید از انتقادات سازنده استقبال کنند.

در این مراسم از کارمندان و مدیران نمونه شهرستان مهاباد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند. 

دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، دولتمردان بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است. 

به مناسبت هفته دولت ۳۵ طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی با اعتبار ۸۷۴ میلیارد ریال در مهاباد افتتاح می‌شود.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.