حسین همتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از امروز با حضور ۳۰ تیم در قالب هشت گروه به میزبانی تهران آغاز شده است و تیم فوتسال دختران استان در گروه ۲ با تیم‌های گلستان، البرز و کهگیلویه و بویراحمد هم‌گروه است.

وی بیان کرد: دختران فوتسالیست استان در نخستین دیدار خود با نتیجه سه بر یک از سد گلستان گذشت و در دیگر دیدار این گروه البرز و کهگیلویه و بویراحمد به تساوی چهار بر چهار رسیدند.

وی ادامه داد: سیران سیدی، حدیث مرادزاده، نگار آیرم، فاطمه تنها، الهام تازه‌کار، سرگل خسروی، شبنم فتحی، سونیا حسنی، سارا ابراهیمی، معصومه نادری، سیران باخوری و نگار نباتی ۱۲ فوتسالیست استان در این المپیاد هستند.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: این تیم به مربیگری سحر محمدقلی‌زاده و سرپرستی مریم قلی‌پور به المپیاد کشوری اعزام شده‌ است.

تیم فوتسال پسران استان نیز که طی چند روز گذشته برای شرکت در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور عازم قم شده بود، در مرحله مقدماتی با قبول سه شکست پیاپی در مقابل تیم‌های قم، کردستان و اصفهان از دور مسابقات کنار رفت.

شهریورماه امسال آذربایجان‌غربی میزبان پنج رشته ورزشی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های کاراته، کبدی، اسکیت سرعت، بسکتبال سه نفره و هاکی خواهد بود.

امسال دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده‌های سنی کمتر از ۱۵ سال پسران و دختران در ۹۶ رشته متعدد به میزبانی استان‌های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای حضوری قدرتمند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.  

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.