رضا نقی‌زاده روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صرف داشتن دفترچه تامین اجتماعی ملاک نیست و تمامی کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران و افراد تحت‌پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل همسر و فرزندانی که سن آنها بالاتر از ۱۵ سال بوده و تابع مقررات سرپرستی فرزند هستند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد: حضور نفرات اول رشته‌های قرائت و حفظ کل تمامی دوره‌های قبلی در آن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته‌های حفظ ۲۰ جزء و ۱۰ جزء دوره‌های قبل فقط مجاز به شرکت در رشته‌های بالاتر حفظ خواهند بود.

وی اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۱۰ جزء،۲۰ جزء و حفظ کل و مفاهیم جلد ۲۴ تفسیر نمونه در ۲ بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های محل اقامت خود مراجعه و ثبت نام کنند.

نقی زاده افزود: آزمون استانی جهت معرفی نفرات برتر به مسابقات کشوری در آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جامعه کار و تلاش، شناسایی استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف قرآنی در میان جامعه کارگران و تلاشگران، ایجاد زمینه رقابت سالم در زمینه امور و فعالیت‌های قرآن و ترغیب جامعه کار  استان در راستای توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های قرآنی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی اضافه کرد: نفرات برتر و برگزیده مرحله استانی علاوه بر تجلیل، به مرحله کشوری مسابقات معرفی و راه پیدا خواهند کرد.

چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

۸۱۳۷/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.