حسین همتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه بازیکن هم‌اکنون به همراه تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی در اردو بسر می‌برند و روز یکشنبه سوم شهریور ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به کشور تایلند اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال بهزاد رسولی، حسین فعله‌گری، بلال اسماعیلی، محمد شکری، میثم باقری، امیرحسین زینلی، سینا بصیرانی، مهدی حقی، سجاد بخشیان، سجاد هاشم‌پور، محمدهادی یوسفی و محمد صادقی ۱۲ بازیکن اعزامی به مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا هستند.
وی ادامه داد: یاشار مطلب‌زاده به عنوان سرمربی، حسین شمس مدیر فنی، جواد فهیمی‌راد سرپرست و یعقوب فیل‌گوش به عنوان مربی دروازه‌بان، تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی را در این رویداد مهم آسیایی همراهی می‌کنند.

بلال اسماعیلی، سابقه عضویت در تیم ملی زیر ۲۰ سال جوانان ایران را نیز دارد و به تازگی به همراه این تیم موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا در تبریز شده است.

همچنین سالار آقاپور و بلال اسماعیلی ۲ فوتسالیست دیگر ارومیه‌ای سال گذشته در رقابت‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین حضور داشتند و موفق به زدن ۵ گل ارزشمند و پیروزی بخش برای تیم ملی ایران شدند.

۷۱۵۶/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.