محمدمهدی شهریاری عصر یکشنبه در آیین قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری هفته سوم لیگ ملت‌ها در ارومیه با اشاره به اینکه والیبال توانسته نقش بسزایی در تقویت غرور ملی و نشاط اجتماعی و توسعه ورزش ایفا کند، افزود: برگزاری موفق هفته سوم این مسابقات نقطه عطفی برای ورزش ایران و آذربایجان‌غربی بود.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در میزبانی شایسته از تیم‌های شرکت‌کننده و همچنین تماشاگرانی که از نقاط مختلف کشور در ارومیه حضور داشتند، گفت: مردم سنگ تمام گذاشتند و تشویق‌های بی‌نظیر و حضور تاریخی آنان باعث شگفتی فدراسیون جهانی والیبال شد.

وی با بیان اینکه با وجود همه کاستی‌هایی که در طول برگزاری این رویداد بزرگ رخ داد، مردم و مسئولان سربلند خارج شدند، افزود: اگر می‌خواستیم آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه را برای جهان معرفی کنیم به طور قطع مستلزم هزینه‌های سنگینی بود که خوشبختانه با میزبانی شایسته مردم این امر با کمترین هزینه تحقق یافت.

شهریاری با اشاره به اینکه مردم جهان تصویری درخشان از پایتخت والیبال آسیا مشاهده کردند، گفت: امروز که شاهد موفقیت‌های تاریخی والیبال بزرگسالان و جوانان در جهان هستیم سهم فرزندان آذربایجان‌غربی برجسته‌تر است و این مسئله بیش از همه مدیون همت پیشکسوتان، مربیان و کسانی است که بستر لازم را برای رشد ورزشکاران مهیا می‌سازند.

استاندار آذربایجان‌غربی برگزاری این رویداد را تجربه‌ای خوب برای استان دانست و افزود: به مدد مردمی ورزش‌دوست و بافرهنگ و مدیرانی همدل و همراه نوید آن را می‌دهیم که در صورت تامین شرایط لازم میزبانی رویدادهای بین المللی دیگری به زودی محقق خواهد شد.

محمدمهدی شهریاری با قدردانی از نقش و سهم خبرنگاران و رسانه‌ها در بازتاب حضور درخشان مردم و موفقیت‌های تیم ملی، دستور داد که در سریع‌ترین زمان ممکن مراسم قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و رسانه‌های فعال در این رویداد برگزار و به نحو شایسته از زحمت‌های آنان تجلیل شود.

وی از تلاش همه مدیران و مسئولان استانی در برگزاری این رویداد قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا این تلاش‌ها روز به روز موجبات توسعه همه‌جانبه آذربایجان‌غربی را فراهم سازد.

هفته سوم مسابقات لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه جاری با حضور تیم‌های ملی لهستان، کانادا، روسیه و ایران در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.