مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: اقلام غذایی و زیستی به ارزش ۳۱۳ میلیون و ۶۰۳ هزار ریال در بین حادثه‌دیدگان سیل سلماس توزیع شده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، سعید رهبر سوره در جمع خبرنگاران در ارتباط با خدمات ارائه شده به مردم سیل‌زده سلماس اظهار کرد: در این سیل، اقلام غذایی و زیستی به ارزش ۳۱۳ میلیون و ۶۰۳ هزار ریال در بین ۱۴۰ نفر حادثه‌دیده سیل سلماس توزیع شده است.
وی با بیان اینکه ۳۸ خانواده شامل ۳۲ خانواده در روستای دیرعلی و چهار خانوار در روستای پیکاچیک در سیل سلماس دچار خسارت شده بودند، افزود: در بین آنها اقلام غذایی شامل 8 کیلوگرم قند، ۱۰ کیلوگرم خرما، ۲۰ بسته نان، 8 کیلوگرم شکر و اقلامی مانند بیسکویت، ۴۸ بسته غذایی ۷۲ ساعته و آب معدنی توزیع شد.
رهبر با اشاره به اقلام زیستی پخش شده بین سیل‌زدگان سلماس ادامه داد: ۱۵۵ تخته پتو مینگ نمدی، ۲۵ تخته موکت و هفت شعله والور به همراه ۱۴ ثوب لباس زنانه، ۲۸ جفت جوراب مردانه، ۱۸ جفت جوراب بچه‌گانه و یک ست ظروف از جمله این اقلام بوده است.
وی با اشاره به استفاده از 3 دستگاه موتور برق، 2 دستگاه اسپیکو و یک دستگاه پمپ آب برای کمک به مردم روستاهای سیل‌زده سلماس عنوان کرد: ۷۰ نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به همراه ۱۰ نفر از کارکنان سایر ادارات به همراه ۲۵ دستگاه آمبولانس، کمک‌دار، ست‌نجات و خودروهای سواری در این خدمات‌رسانی‌ها مشارکت داشته اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.