حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی روز سه‌شنبه در دیدار با کارکنان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این گروه‌ها دارای انگیزه بالایی برای کار هستند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی یک گنجینه و ذخیره ملی به شمار می‌رود که بدون منت در راه خدمت صادقانه و جهادی قدم بر می‌دارند و دردهای ناشی از محرومیت را برطرف می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور، اضافه کرد: پایه اصلی موفقیت‌ها و پیروزی‌های ما روحیه جهادی و جهادگران بوده‌اند و کسی نمی‌تواند این مساله را انکار کند؛ گروه‌های جهادی حق بزرگی به گردن نظام و انقلاب دارند و در سخت‌ترین روزهای انقلاب و کشور پای‌ کار بوده‌اند.

حجت‌الاسلام تقوی بیان کرد: هر تحول و حرکتی که در آذربایجان‌غربی رخ می‌دهد، در کل کشور تاثیر می‌گذارد زیرا از نظر استراتژیکی بسیار اهمیت دارد و همین اهمیت نشان می‌دهد که استان با وجود اقوام، تنوع فکری و مذهبی، موقعیت جغرافیایی و استعدادها و توانمندی‌های نقش بسزایی در سطح کشور دارد.

وی در سفر خود به ارومیه در جمع خانواده شهید جهادگر، غلامحسین رشیدی از شهدای جهادکشاورزی استان حضور یافت و در این دیدار بیان کرد:  هیچ ارزشی بالاتر از شهادت نیست و شهدا مسئولیت خود در قبال خدا را انجام داده‌اند و امروز نوبت ما است تا رسالت خود را به خوبی ایفا کنیم. 
حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه شهید حیات‌بخش است و به جامعه مرده حیات داده است، گفت: شهید به هیچ وجه نباید فراموش شود زیرا شاهد و حاضر است. 

حجت‌الاسلام تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی روز گذشته /دوشنبه/وارد ارومیه شد و امروز در نشست با تشکل‌های جهادی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همایش زکات استان حضور می‌یابد. 

۷۱۲۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.