هادی نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور در بخش مردان به میزبانی شاهرود و مسابقات بانوان به میزبانی رشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات جوانان کلاس راست، مهران یوسف نژاد مدال طلا و کامیار حسن مدال نقره را کسب کردند و در مسابقات جوانان کلاس چپ مهران یوسف نژاد به مدال طلا و کامیار حسن به مدال برنز دست یافتند.

وی اظهار کرد: در رده سنی امید کلاس راست، سید احمد سید ابراهیمی مقام نخست را کسب کرد و در همین رده سنی کلاس چپ، امین دولتی مقام نخست، سید احمد سید ابراهیمی مقام دوم و کاروان سلیم زاده مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی افزود: در بخش معلولین کلاس راست، حافظ محمدی آذر به مدال نقره دست یافت و در کلاس چپ مقام نخست را کسب کرد.

وی ادامه داد: در بخش پیشکسوتان کاظم فاتحی به مقام سوم رسید و در رده سنی بزرگسالان کلاس راست محمد ارفعی به مدال نقره دست یافت.

نوری اضافه کرد: در بزرگسالان کلاس راست محمد ارفعی و در کلاس چپ احسان مصطفایی، کامبیز کاکه ممی و محمد ارفعی مدال نقره را کسب کردند.

وی بیان کرد: در بخش تیمی رده سنی امید کلاس چپ تیم آذربایجان غربی مدال برنز را به خود اختصاص داد.

وی گفت: در بخش بانوان نیز فاطمه کریمی در رده سنی بزرگسالان کلاس راست و کوثر کریمی در کلاس چپ به مدال برنز دست یافت.

آذربایجان غربی از استان های پیشتاز در رشته مچ‌اندازی کشور است و تعداد زیادی از اعضای تیم ملی نیز از این استان انتخاب می شوند.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.