مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از واحدهای رشد فناوری، کشاورزی جهاد دانشگاهی ضمن مشاهده توانمندیهای جوانان و بانوان بازدید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پریسا علیلو در این بازدید گفت: بهره گیری از پتانسیل های موجود در این زمینه و بسیج نمودن فرصتها به نفع کارآفرینان می تواند در زمینه گسترش رشته های شغلی دانش بنیان و اشتغال زایی برای جوانان جویای کار مفید واقع شود.
وی افزود: به لحاظ موقعیت سوق الجیشی استان و امکان برقراری ارتباط با دنیای خارج می توان با کمک نخبگان علمی استان در امر ارز آوری و رونق تولید داخلی، موفقیتهایی را کسب نمود.
وی تصریح کرد: با انجام مطالعات اولیه در حوزه کسب و کارهای مرتبط با زنان از جمله کشاورزی، خدماتی، رشته های دانش بنیان می توان نسبت به راه اندازی مرکز رشد و خلاقیت ویژه بانوان اقدام نمود.
علیلو تاکید کرد: مراکز رشد فناوری از جمله مکانهای موجود در امر شناسایی افراد نخبه ،کارآفرین و افراد دارای ایده های کارآفرینی است و تقویت و توسعه این مراکز و استفاده از ظرفیت آنها از گام های اساسی در کمک به رشد و بالندگی جوانان، تحکیم خانواده و استقلال اقتصادی جامعه است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بومی سازی طرح های توانمندسازی و عملیاتی نمودن آنها بر اساس شرایط، نیازها و ویژگی های هر منطقه از اسلوب ویژه کار است که می طلبد مسئولین امر و سازمانهای مردم نهاد متولی نسبت به این مهم توجه نمایند.
به گزارش ایسنا؛ انعقاد تفاهم نامه همکاری با جهاددانشگاهی در خصوص راه اندازی مرکز رشد و خلاقیت ویژه بانوان از جمله دستاورد این بازدید چندساعته و جلسات اختصاصی بود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.