معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سلماس گفت: در تابستان98 بالغ بر 1500دانش آموز و کودک و نوجوان سلماسی از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش این شهرستان بهره مند خواهند شد.

صابر رزق خواه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، در خصوص برنامه های این اداره برای ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان سلماسی در تابستان98 گفت: در شهرستان سلماس 5 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت با برگزاری کلاسای مختلف علمی، هنری، فرهنگی و قرآنی به نوجوانان و جوانان سلماسی ارائه خدمات می کنند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال قابل توجه والدین و دانش آموزان از خدمات این پایگاه ها، پیش بینی می شود این 5 پایگاه تا پایان تابستان 98 بالغ بر 1500دانش آموز و کودک و نوجوان سلماسی را در قالب برنامه های اعلام شده تحت پوشش قرار دهند.

رزق خواه بیان کرد: کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی در رشته های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم، نقاشی، خطاطی و کلاسهای آموزش نجوم و هنرستان شهید مفتح نیز در زمینه خدمات کامپیوتری و و ارائه رایگان سالن ورزشی به کودکان و نوجوانان آن منطقه در تابستان 98 فعالیت می کنند.

وی افزود: سالن ورزشی شهید رحمتی در زمینه بازیهای بدون توپ شامل کشتی، تکواندو و کونگ فو در رده های سنی مختلف پذیرای کودکان و نوجوانان سلماسی است و در سالن شهید باهنر و زمین چمن مصنوعی این مجتمع نیز کلاس های ورزشی با توپ از جمله والیبال، بسکتبال، فوتسال و فوتبال و ... دایر هستند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سلماس تصریح کرد: پژوهش سرای حاج محمد طلایی نیز در زمینه رباتیک، نانو، علوم نوین و برگزاری کلاسهای تقویتی دروس پایه مقاطع متوسطه اول و دوم اقدام به جذب دانش آموزان و نوجوانان عزیز می کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.