مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از کسب رتبه استان برتر درحوزه ورزش کارگری توسط استان آذربایجان غربی در سال 1397 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا نقی‌زاده درگفت و گو با ایلنا گفت: سلامت جسمی و روحی جامعه کار و تولید استان، توسعه ورزش کارگری، برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات و ابزار لازم جهت مشارکت کارگران در رویدادهای ورزشی در قالب مسابقات داخلی و خارجی و پرورش استعدادهای ورزشی در میان اقشار مختلف جامعه بخصوص کارگران و تعاون‌گران در عرصه ورزش است.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی انجام گرفته از سوی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در سال 1397 اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با احراز میانگین عملکرد کمی در فرایند ارزیابی عملکرد در حوزه ورزش کارگری موفق به کسب عنوان استان برتر در این امر شده است.

وی افزود: در رشته های مختلف از جمله فوتسال،والیبال،پرش طول،دومیدانی،مچ اندازی،رزمی و شنا،اعزام 17 تیم ورزشی کارگری در رشته های مختلف به مسابقات ملی کارگران وکسب عنوان نایب قهرمانی جودوی جهان با 2 مدال قهرمانی جهان در کشور آذربایجان در بین 20 کشور و 1200 ورزشکار جهان را از موفقیت های شاخص ورزشکاران کارگر  استان در سال 97 است.

نقی‌زاده با تاکید بر اهمیت ورزش کارگری خاطر نشان کرد: قانون کار به صورت صریح و مدون به بسط و توسعه ورزش در سطح جامعه کارگری توجه داشته و این مهم را در قالب مواد قانونی برای مجریان امر تکلیف دانسته است و ما نیز به تبعیت از این قانون تمامی توان خود را در راستای توسعه و تقویت ورزش کارگری بکار خواهیم بست.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.