مدیرعامل بنیاد خیریه برین از تصمیم این بنیاد برای ساخت 110 مدرسه در نقاط محروم کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین جمشیدیان در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه فردوس رین در روستای مرزی دلزی از توابع بخش کوهسار سلماس گفت: این روستا با توجه به عدم  دارا بودن مدرسه متوسطه و کوچ اهالی و بازمانده تحصیل، نیاز مبرم به احداث مدرسه داشت و با تلاش و پیگیری اهالی و مسئولین این منطقه، طی مراسمی کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه دوره متوسطه اول و دوم به همت بنیاد برین و خیرین مدرسه ساز بر زمین زده شد .

جمشیدیان بیان کرد: متاسفانه بسیاری از روستاها و شهرهای کوچک کشور در مناطق محروم هستند که امکاناتی برای تحصیل کودکان و نوجوانان ندارند و در بسیاری از روستاها محروم مدرسه‌ای امن وجود ندارد اگر هم مدرسه‌ای باشد .

مدیرعامل بنیاد خیریه برین  ادامه داد: همت بنیاد برین بر این است که 110 مدرسه در مناطق محروم کشور احداث نماید که تاکنون موفق به اتمام و بهره برداری از 18 مدرسه شده ایم و امیدواریم با ادامه این روند شاهد ارائه خدمتی هرچند کوچک برای کودکان و دانش آموزان مناطق محروم کشور توسط این بنیاد خیریه باشیم.

وی با بیان اینکه کودکان در روستاهای دورافتاده و محروم به علت فقر باید هم پای خانواده‌ی خود کار کنند تا کمک خرجی باشند برای زندگی کردن، خاطرنشان کرد: هدف اصل. خیری. برین  این است با کمک خیرین مدرسه  ساز شرایط و بستری را فراهم کند تا فرزندان این مرز و بوم در مناطق محروم هم بتوانند به حق طبیعی خود یعنی تحصیل بپردازند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.