فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 695 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار مسعود خرم نیا در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز جهانی مبارزه بامواد مخدر در سالن جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد با اشاره به میزان کشفیات مواد مخدر استان طی سال جاری اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری 695 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 10 درصدی کشفیات را شاهدیم.

وی با اشاره به تعداد دستگیرشدگان ادامه داد: در این راستا هزار و 14نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر طی سال جاری در استان دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه طی سال گذشته 7هزارو 743 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده خاطر نشان کرد: در سال 97 میزان کشفیات پیش سازه ها 11 تن و 824 کیلوگرم بود که در این رابطه 145نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به تعداد مرگ و میر ناشی از مصرف مواد مخدر در استان گفت: در سال گذشته مصرف مواد مخدر 33 نفررا به کام مرگ کشاند که از این تعداد 32 نفر مرد و 1 نفر زن بوده است.

وی با اشاره به دستگیری های انجام شده در تعطیلات نوروزی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری 926 نفر معتاد متجاهردستگیرو  تحویل مرکز ماده 16 شد.

سردار خرم نیا با اشاره به نقش مردم در کم کردن معتاد در جامعه بر اجتماعی کردن موضوع مواد مخدر تاکید کرد و افزود: باید موضوع مواد مخدر را جدی گرفته شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.