مهدی قهرمانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند بهسازی این محور مواصلاتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برهمین اساس پیش بینی شده است عملیات روکش سه لایه آسفالت حد فاصل «میدان عاشورا» تا سه راهی «نوروزلو» در 2 مسیر رفت و برگشت به عرض بیش از سه متر به ضخامت های چهار، پنج و هفت سانتی متر بازسازی و بهسازی شود.
وی ادامه داد: محور میاندوآب - بوکان از پرترددترین محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی است که بیشتر خودروهای سنگین و باری از آن تردد می کنند.
قهرمانی با اشاره به وضعیت نامطلوب این محور به ویژه در حدفاصل میدان عاشورا تا سه راهی نوروزلو گفت: این امر نارضایتی اهالی منطقه و به ویژه رانندگان خودروها را موجب شده است.
وی با اشاره به تصمیم جدی مسوولان بر ترمیم و بهسازی این مسیر اظهار داشت: اقدامات برای بهسازی این محور از جمله تراش رویه فرسوده و روکش آسفالت این مسیر انجام شده و هم اکنون در مرحله آسفالت ریزی است.
وی گفت: در سال مالی جاری در پنج کیلومتر از راه های اصلی این شهرستان شامل سه کیلومتر در محور میاندوآب - ملکان و 2 کیلومتر نیز از کمربندی شمالی میاندوآب نیز با صرف 20 میلیارد ریال عملیات روکش آسفالت اجرا شده است.
میاندوآب در شاهرگ مواصلاتی سه استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کوردستان واقع شده است.
این شهرستان دارای 250 کیلومتر راه اصلی، 380 کیلومتر راه روستایی، 80 کیلومتر راه شوسه و 100 کیلومتر راه دسترسی دوم است.
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.