عزیز سهندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام انسان دوستانه، سال های متوالی است که با مشارکت امدادگران کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ماه مبارک رمصان با هزینه شخصی انجام می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر امدادگران، طرح اطعام مددجویان هر ساله با مشارکت خیران و حامیان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال این اطعام به‌صورت غذای گرم و جیره خشک است.
وی بیان کرد: در طول ماه مبارک رمضان امسال، 13 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی سبد کالا و جیره خشک دریافت می کنند.
وی اظهار داشت: این سبد کالا با هزینه ای بالغ بر 27 میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد داده می شود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان، 11 هزار و 300 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد غذای گرم و جیره خشک دریافت می‌کنند.
وی گفت: علاوه بر این، 130 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان نیز از اطعام غذای گرم در ماه مبارک رمضان بهره‌مند می شود.
سهندی افزود: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997950030339 نزد شعب بانک ملی، درطرح اطعام ایتام و نیازمندان مشارکت کنند.
به گزارش ایرنا، ماه مبارک رمضان، از جمله زمان های طلایی برای دریافت کمک های مردمی در راستای کمک به نیازمندان است و طرح های مختلفی در این ماه به اجرا در می آید.
بیش از 180 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
این نهاد از سال 1357 خدمات خود را با فرمان امام راحل آغاز کرده و بیش از 40 سال از فعالیت آن می گذرد.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.