فاطمه مقدم تبریزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اهمیت فعالیت فوریت های پزشکی، افزود: برای اولین بار در شمال استان و با هدف تقویت ارتباطات، بی سیم دیجیتالی با 2 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه خریداری شد و اتوماسیون اداری این واحد نیز با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه راه اندازی شد.
رییس دانشکده پزشکی خوی اظهار داشت: مرکز فرماندهی و هدایت عملیات بحران(EOC) و راه اندازی مرکز ستاد هدایت (MCMC) هم با پنج میلیارد ریال هزینه راه اندازی شده است.
وی افزود: احداث ساختمان مرکز اورژانس ستاد مرکزی (EOC) به ارزش 23 میلیارد ریال در دست اقدام است.
مقدم تبریزی افزود: پایگاه های فوریت های پزشکی شهرک ولیعصر و فیرورق در سال گذشته راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و طبق عقد تفاهم نامه اجرایی با رییس اورژانس کشور، احداث 2 پایگاه اورژانس جاده ای در شهر و جاده قطور در حال انجام است.
وی اضافه کرد: به زودی پنج دستگاه آمبولانس مجهز و کمک دار بنز توسط وزارت بهداشت و درمان به این شهرستان تحویل داده خواهد شد که یک دستگاه آن از گمرک بندرعباس به سمت این شهرستان ترخیص شده است.
به گزارش ایرنا، بیمارستان 222 تختخوابی امام خمینی (ره) خوی در دولت تدبیر و امید ساخته شد و سال گذشته توسط ریاست جمهوری به بهره برداری رسید، این مرکز درمانی خوی را به بلوک درمانی شمال آذربایجان غربی تبدیل کرد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.