سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به واسطه حضور رزمندگان، بسیجیان، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در تمامی پایگاه ها و مرزهای این استان، اقتدار این سرزمین تثبیت شده است.
وی با بیان اینکه کشور ما هم اکنون در یک جزیره امن قرار گرفته است که دشمن چشم دیدن این امنیت را ندارد، اظهار داشت: دشمن به دنبال آسیب زدن به امنیت نظام جمهوری اسلامی است ولی جوانان جان برکف ایران اسلامی با تمام توان خود از مرزها و نظام و انقلاب ما در حال پاسداری هستند.
وی در رابطه با اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در آذربایجان غربی گفت: همت و همبستگی این استان در کمک به سیل زدگان استان های گلستان، ایلام، لرستان و خوزستان ستودنی بود که در بحث بازسازی خانه های سیل زدگان، بر اساس ابلاغ 'هر مسجد یک خانه' اقدامات قابل توجهی را در استان های ایلام و لرستان با وحدت و همدلی مردم انقلابی و ولایت مدار آذربایجان غربی انجام خواهیم داد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکا خشم و غضب عمومی را در کشور به دنبال داشت، گفت: این حماقت ترامپ سبب اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر در بین مردم و مسوولان شد.
وی ادامه داد: در نبردهایی که نیروهای سپاه برای از بین بردن داعش، النصره و دیگر گروهک های تروریستی انجام داده اند، بازتاب شکست دادن و زخم خوردگی آنها، منجر به تروریست خواندن سپاه شده است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی با 17 هزار و 500 شهید ترور که از سوی آمریکا و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس حمایت و پشتیبانی می شدند، بزرگترین قربانی تروریسم بین المللی است.
به گزارش ایرنا فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به منظور معارفه فرمانده جدید سپاه سردشت و دیدار با خانواده معظم شهدا به این شهرستان مرزی سفر کرده است.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.