رییس هلال احمر میاندوآب روز سه شنبه در حاشیه ارسال این کمک های مردمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخشی از اقلام ارسالی به ارزش بیش از 2 میلیارد و 871 میلیون ریال توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت این شهرستان جمع آوری شده است.
یعقوب اسماعیلیان افزود: کمک های مردمی جمع آوری شده توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شامل 920 میلیون ریال وجه نقد و مابقی کمک های غیرنقدی در قالب بسته های مواد غذایی، آب آشامیدنی، فرش، موکت و پتو، البسه و سایر لوازم ضروری بود.
وی گفت: این کمک ها به وسیله سه کامیون به سیل زدگان استان ایلام ارسال شد.
اسماعیلیان ادامه داد: بخش دیگری از کمک های ارسالی مربوط به هلال احمر است که 400 میلیون ریال به صورت نقد توسط مردم و کارکنان دستگاه های اجرایی جمع آوری شده بود.
رییس هلال احمر میاندوآب بیان کرد: همچنین به ارزش بیش از 247 میلیون ریال اقلام اساسی و مورد نیاز سیل زدگان شامل پوشاک، کنسرو، آب معدنی، لوازم بهداشتی، والور، کپسول و فرش به مناطق سیل زده با یک کامیون ارسال شد.
به گزارش ایرنا، با وقوع سیل در روزهای آغازین امسال در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری و روستایی این استان ها وارد شد که در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و سومین شهرستان بزرگ استان پس از ارومیه و خوی به شمار می رود. 
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.