معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، مبارزه با قاچاق را از موثرترین راه های رونق تولید عنوان کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علی مصطفوی در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان در سال ۹۸ که با حضور مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور برگزار شد،با بیان اینکه یکی از موثرترین راه های رونق تولید، مبارزه با قاچاق است گفت: با توجه به موقعیت مرزی استان ، امر مبارزه با قاچاق در این استان حساسیت ویژه و در عین حال دشواری خاص خود را دارد.

مصطفوی ادامه داد: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، سالانه کالاهای قاچاق زیادی در استان کشف می شود که لازم است تدبیری اندیشیده شود که این کالاهای مکشوفه که گاها فسادپذیر نیز هستند در اسرع وقت به انبارهای مربوطه منتقل و راجع به آن ها تصمیم گیری شود.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی راجع به قاچاق دام نیز گفت: در مرزهای استان امر مبارزه با قاچاق دام با جدیت انجام می گیرد که لازم است سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، تجهیزات و امکانات لازم برای انتقال دام قاچاق از مرزها را در اختیار استان قرار دهد.

مصطفوی در ادامه گفت: دپوی کالا در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گاها مشکلاتی را ایجاد می کند که ضرورت دارد راجع به این مساله تصمیم گیری شود؛ برخی کالاها نیز وجود دارند که می شود در راستای تنظیم بازار از آن ها استفاده نمود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.