فرماندار ماکو گفت: حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید باید به عنوان یک ارزش و فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین عباسی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماکو با اشاره به نقش و اهمیت شورای فرهنگ عمومی در رفع ضعف های عمومی جامعه و ارائه راهکارهای عملیاتی گفت: شورای فرهنگ عمومی می تواند در تحقق شعار امسال که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد نقش مهم و تاثیر گذاری را ایفا نماید و شرایط را برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم نماید.

فرماندار ماکو افزود: حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال و کارآفرینی بدون توجه به رونق تولید و رفع موانع تولید محقق نمی شود و فرهنگ سازی نسبت به این مساله باید محور مهم فعالیتهای فرهنگی در سال جاری قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو نیز در این جلسه با تشریح ابعاد مختلف شعار سال اظهار کرد: توسعه و رونق اقتصادی بدون رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان محقق نمی شود و رونق تولید نیز به هم افزایی همه بخشهای دولتی و خصوصی و استفاده از توان و ظرفیتهای منطقه ای در مسیر حمایت از کالای ایرانی نیازمند است.

وی نقش شورای فرهنگ عمومی در هم افزایی و اجماع فرهنگی در جامعه برای تحقق حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید را بسیار مهم دانست و افزود: باید این موضوع، محور اصلی فعالیتهای این شورا در سال جدید قرار بگیرد تا بتوانیم به هدف غایی که رونق تولید در کشور است دست یابیم.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی نکته نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون شرایط لازم برای تحقق شعار " رونق تولید " بیان نمودند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.