اردلان محمدپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی کاهش دمای هوای به کشاورزان توصیه می شود تمهیدات لازم برای جلوگیری از خطرهای احتمالی به سبب سرمازدگی محصولات خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: از اواخر امروز نیز سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی وارد می شود که در روز دوشنبه بیش ترین فعالیت خود را نشان می دهد.
محمدپور اضافه کرد: فعالیت این سامانه بارشی جدید به صورت بارش های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود و در مناطق سردسیر و کوهستانی نیز ریزش برف پیش بینی می شود.
وی اظهار داشت: در همین مدت به علت بارش های رگباری، آبگرفتگی معابر عمومی نیز دور از انتظار نیست.
رییس اداره هواشناسی مهاباد بیان کرد: در شبانه روز گذشته چالدران با دمای منفی پنج درجه سانتی گراد سردترین شهر استان و میاندوآب و بوکان هر کدام با حداکثر دمای هوای 14 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان بود.
وی بیان کرد: در این مدت دمای هوای ارومیه بین 2 و 12 درجه سانتی گراد و هوای مهاباد نیز بین 3 و 12 درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در منطقه ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه آن حدود 340 میلی متر است؛ بارش ها در این استان از آبان ماه شروع می شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه می یابد.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.