فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت بین نیروهای مسلح استکبار را خشمگین کرده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در مراسم گرامیداشت روز ارتش در ارومیه با بیان اینکه ۲۹ فروردین سالروز پاسداشت حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان و یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب است گفت: کارنامه درخشان ارتش و نقش استراتژیک آن در پیروزی انقلاب و پس از آن با اهدای خون شهید بر هیچ کسی پوشیده نیست .
 وی خاطر نشان کرد:  ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن مورد توجه امامین رهبری قرار گرفته و دوشادوش مرزبانان، سپاه و آحاد مردم با هدایتهای امام راحل  و در ادامه بارهنمودهای مقام معظم رهبری نقش محوری داشته و در ایجاد امنیت پایدار که زیرساخت و توسعه پایدار است در مقابل دسیسه های دشمن و استکبار جانفشانی کرده است.
امیر سرتیپ دوم حاجیلو با تاکید بر اینکه ارتش مورد بسیار مهم امنیتی دفاع در بیش از هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرزهای ایران را با افتخار برعهده دارد تصریح کرد: دلاور مردان ارتشی حفاظت از کیان کشور در بلایا و حوادث طبیعی نیز حضور تاثیر گذار و یاری رسان دارند که میتوان به زلزله کرمانشاه و سیل اخیر در کشور اشاره کرد.
 فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه وحدت بین نیروهای مسلح دشمن را خشمگین می کند خاطرنشان کرد:  از اصول ارتش اینست که هر تلاش و حرکتی برای اعتلای نظام و عصبانیت استکبار جهانی آمریکا و صهیونیسم قطعا مورد رضایت خداوند است.
وی ضمن حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران ادامه داد:  نه تنها سپاه، نه ارتش و نه نیروهای مسلح بلکه کل ملت ایران مدافع حریم ولایت و امامت هستند و نیروهای مسلح یکپارچه تا ریشه کن شدن دشمنان نظام و قرآن هم قسم بوده و تا  ظهور امام عصر از هیچ اقدامی برای اقتدار نظام فروگذار نخواهند بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.