مدیر دفتر نمایندگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان سلماس از برگزاری اولین تور گردشگری آشنایی با جاذبه های گردشگری این شهرستان خبر داد.

افراسیاب گراوند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، گفت: نقش صنعت گردشگری در تحقق اقتصاد مقاومتی بر کسی پوشیده نیست و شهرستان سلماس با توجه به دارابودن منابع غنی  گردشگری  باید در این راستا فعالیت بیشتری از خود نشان دهد.

وی با اعلام برگزاری اولین تور گردشگری آشنایی با جاذبه های گردشگری این شهرستان اظهار کرد: در این تور که بهمت یکی از سازمانهای مردم نهاد شهرستان و با همکاری اداره میراث فرهنگی، اموربانوان فرماندار و اداره ورزش و جوانان شهرستان سلماس و با حضور کم نظیر 100جوان سلماسی برگزار شد، جوانان از آثار تاریخی حمام شیخ، تپه 9هزارساله اهرنجان، حجاری خان تختی، کلیسای هفتوان و مجموعه گردشگری روستای نظرآباد سلماس بازدید کردند.

گراوند افزود: شهرستان سلماس علی رغم گمنامی گردشگری در حوزه ژئوتوریستی حرف های زیادی برای گفتن دارد و امیدواریم با برگزاری چنین تورهایی به زودی شاهد حضور گردشگران این حوزه در شهرستان سلماس باشیم .

مدیر دفتر نمایندگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان سلماس با بیان نقش مهم سازمان های مردم نهاد در رونق بخشیدن به صنعت گردشگری کشورها، تصریح کرد: شهرستان سلماس پتانسیل خوبی در زمینه سازمانهای مردم نهاد دارد و باید سعی کنیم این سازمانها را به سمت صنعت گردشگری و تاریخی شهرستان ترغیب کنیم تا از ظرفیت های موجود در این سمن ها در راستای تقویت جایگاه میراث فرهنگی و صنایع گردشگری سلماس بهره ببریم.

گراوند خاطرنشان کرد: برگزاری این تورهای گردشگری برای گروه های سنی هدف مختلف و در مناسبت های مختلف در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در زمینه سلماس شناسی قدم های موفق تری برداریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.