به گزارش ایرنا «محمدمهدی شهریاری» روز سه شنبه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ارومیه، افزود: اقدامات لازم برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه انجام می شود.
وی با اشاره به آغاز فعالیت هیات اجرایی بازآفرینی شهری در ارومیه، اضافه کرد: این هیات در سریع ترین زمان ممکن اقدامات مقدماتی را در راستای بهبود وضعیت مرکز استان در حوزه بافت های فرسوده به ویژه امتداد خیابان و میدان امام خمینی(ره) اجرایی می کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری نیز در این دیدار گفت: آذربایجان غربی از جمله استان های نخست در راه اندازی هیات اجرایی ویژه بازآفرینی شهری است.
سیدمحمد پژمان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، پروژه های نیمه تمام در حوزه بهسازی بافت فرسوده شهری تعیین تکلیف شود.
وی اضافه کرد: بیش از سه هزار فقره تسهیلات ویژه بهسازی بافت فرسوده شهری در آذربایجان غربی آماده پرداخت است و متقاضیان می توانند با رعایت شرایط ویژه از این تسهیلات استفاده کنند.
به گزارش ایرنا اجرای طرح بازآفرینی شهری امید از 19 بهمن سال گذشته در سی و نهمین نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در وزارت راه و شهرسازی کلید خورد؛ در این طرح برنامه نوسازی بافت‌های فرسوده توسط بخش خصوصی با تسهیل گری دولت اجرا می شود.
برای بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی هشت هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که یکهزار و 200 میلیارد ریال از این مبلغ توسط شرکت بازآفرینی شهری تامین می شود.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.