حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول 40 دهه گذشته به دنبال این بودند که اسلام و انقلاب و روحیه شهادت طلبی را از ملت بگیرند اما با هوشیاری و بصیرت ملت این توطئه ها به لطف الهی خنثی شده است.
وی اضافه کرد: حتی بعد از هشت سال دفاع مقدس با تشکیل جبهه مقاومت جوانان غیور ثابت کردند از اسلام و انقلاب‌ دفاع می کنند و این روحیه باعث شد تا دشمنان در توطئه های خود شکست بخورند.
وی با بیان اینکه راه شهدا با قدرت ادامه دارد و فرهنگ ایثار و شهادت در دل جوانان متبلور است، اظهار داشت: تکریم و تعظیم شعائر اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسوولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان ‌غربی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) خانواده های معظم شهدا را به دست ما سپرده است، گفت: رسالت ما توجه و اهمیت به این خانواده های بزرگوار است و باید مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کنیم.
وی اضافه کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگ مردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.
به گزارش ایرنا ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی است که یک انسان متعهد می تواند به آن مقام دست یابد؛ این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین قادر است تا فضای یک جامعه را به صورت گسترده تحت تأثیر قرار دهد و والاترین برکت ها را برای آن به همراه داشته باشد.
در حقیقت اگر رشادت ها و خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای مردم معرفی شود و به قالب های کلیشه ای و بیان های ژورنالیستی محدود نگردد، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خوهد داشت.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.