اکبر حسن بگلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ارزش این محموله بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد می شود، افزود: حادثه سیل در ابتدای سال جدید منجر به ایجاد مشکل برای هموطنان عزیزمان شد و وظیفه همه ما کمک به حادثه دیدگان است.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به بازسازی ویرانی‌های سیل زدگان افزود: اقدام های زیادی برای کاهش آلام مردم سیل‌زده باقی مانده است و شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در کنار مردم از تمام توان خود جهت کمک به سیل‌زدگان استفاده می کند.
وی با بیان اینکه محموله ارسالی شامل اقلام مربوط به تاسیسات و روشنایی و خوراکی‌های ضروری است، افزود:150 دستگاه چراغ 70 وات به ارزش بیش از 717 میلیون ریال به همراه کلیه متعلقات طبق اعلام نیاز سیل زدگان به این استان ارسال شده است.
وی افزود: 150 لامپ 70 وات و 150 بازوی چراغ 60 سانتی‌متری به ارزش بیش از 610 میلیون ریال از دیگر اقلام ارسالی شرکت توزیع نیروی برق استان به مناطق سیل‌زده لرستان است.
وی اضافه کرد: یک میلیارد و 100 میلیون ریال نیز که با مشارکت پرسنل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی جمع آوری شده بود صرف تهیه خوراک ضروری مناطق سیل‌زده استان لرستان شد.
به گزارش ایرنا با وقوع سیل در روزهای گذشته در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری وارد شد و در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
7129/6009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.