«حسین نیرویار» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن جوان ارومیه ای هم اکنون عضو باشگاه «شلاسک وروتسواف» لیگ لهستان است و مسوولان باشگاه تراکتورسازی تبریز برای جذب این بازیکن مذاکره های اولیه ای با وی انجام داده اند.
وی بیان کرد: در صورت توافق نهایی و عقد قرارداد قطعی، این بازیکن از فصل آینده برای تراکتورسازی تبریز توپ خواهد زد.
وی ادامه داد: «احمد زاده» هافبک سابق تیم های پرستاره و پرطرفدار تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران است و چندین بار از سوی «کارلوس کی روش» به اردوهای تیم ملی دعوت شده بود.
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: این بازیکن ارومیه ای آذر سال گذشته نیز در لیست 35 نفری سرمربی سابق تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت های آسیا قرار داشت ولی در ترکیب نهایی قرار نگرفت.
به گزارش ایرنا «فرشاد احمدزاده» متولد یکم مهر سال 1371 ارومیه بوده و فارغ التحصیل رشته فیزیولوژی ورزشی است؛ وی فوتبال حرفه ای خود را در سال 1383 از تیم جوانان باشگاه مقاومت ارومیه آغاز کرد و سپس در تیم های جوانان صنام تهران و داماش گیلان توپ زد.
این مهاجم ارومیه ای در سال 1391 وارد تیم پرسپولیس و یک سال پس از آن به عنوان بازیکن سرباز قرضی وارد تیم تراکتورسازی تبریز شد و پس از پایان خدمت سربازی اش دوباره به عضویت باشگاه پرطرفدار پرسپولیس در آمد.
احمدزاده سال گذشته به تیم باشگاهی «شلاسک وروتسواف» لهستان پیوست و امسال قصد بازگشت دوباره به لیگ ایران را دارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.