به گزارش ایرنا محمد حضرت پور روز شنبه در جمع مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه افزود: دیگر شهروندان نیز به علت مشکلاتی نظیر فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل عمومی از مدیریت شهری نارضایتی دارند که این امر را نیز می توان با همراهی دولت رفع کرد.
وی اضافه کرد: اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی، ممیزی واحدهای شهری، ارتقای ارتباط سیستمی و وصول مطالبات شهرداری به ویژه از دستگاه های اجرایی که حدود 100 میلیارد تومان است، از جمله مهمترین وظایف مدیران شهرداری در سال جدید است که می تواند در افزایش رضایت شهروندان موثر باشد.
وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه شهرداری، نیروی انسانی است که باید در سال جدید به ایجاد همگرایی و احساس تعلق سازمانی در این سرمایه مهم نگاه ویژه شود، بیان کرد: اخلاق اداری و تکریم ارباب رجوع باید در راس امور قرار گیرد.
وی ادامه داد: شهرداری ارومیه نگاه ویژه ای به رفاه کارکنان دارد و در این خصوص امسال افزایش پایه حقوق تمامی کارکنان به میزان حداقل 25 میلیون ریال و شارژ کارت های رفاه و سایر خدمات رفاهی را در دستور کار قرار داده ایم.
شهردار ارومیه اظهار داشت: مدیریت شهری به معضلات اجتماعی نظیر فقر و رفع آن در سال جاری نگاه ویژه دارد و امسال با تخصیص 30 میلیارد تومان در رفع این معضلات تلاش خواهیم کرد.
حضرت پور با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال تاکید کرد: تا 30 فروردین ماه جاری تمامی کاندیداهای احتمالی باید از شهرداری ارومیه استعفا دهند و استعفای پس از این موعد پذیرفته نمی شود.
به گزارش ایرنا، ارومیه حدود 750 هزار نفر جمعیت دارد و مساحت این شهر نیز بیش از 11 هزار هکتار است.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.