رقیه حسن پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام این رقابت از روز گذشته /هفتم فروردین ماه/ آغاز شده و تا چهاردهم ماه جاری در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان انجام می گیرد.
وی ادامه داد: این مسابقه، ساعت 9 صبح روز پنجشنبه هفته آینده /15 فروردین ماه/ با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و افزایش نشاط اجتماعی در شاهین دژ برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این رالی از مقابل اداره ورزش و جوانان این شهرستان آغاز می شود و نقطه پایانی آن نیز دیواره تاریخی «جوشاطو» شاهین دژ در نظر گرفته شده است.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهین دژ با بیان اینکه سرعت به هیچ عنوان در رالی مطرح نیست، افزود: در پایان این رالی به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا می شود.
وی گفت: این رالی با مشارکت اداره ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهین دژ برگزار می شود و ثبت نام در این مسابقه به صورت رایگان بوده و هیچ نوع محدودیتی در نوع خودروها برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، 16 خانواده در اولین دوره این رقابت ها شرکت کرده بودند.
شاهین دژ با 92 هزار نفر جمعیت در شمال غرب ایران و جنوب آذربایجان غربی واقع شده است که با جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی فراوان، حکایت گر تاریخی پرقدمت بوده و می تواند میزبان خوبی برای گردشگران و میهمانان نوروزی باشد.
شاهین دژ در فاصله 225 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.