خسرو علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این تیم ها، 25 نفر از تکنسین های فوریت های پزشکی سردشت، ربط، میرآباد و نلاس در قالب چهار مرکز به لحاظ تجهیزات و دارو در حالت آماده باش کامل هستند تا مصدومان را در مدت زمان کمی به مراکز بیمارستانی منتقل کنند.
وی اضافه کرد: حضور پزشکان اورژانس و کادر درمانی این بیمارستان به منظور ارایه خدمات مطلوب در چهارشنبه سوری 2 برابر روزهای عادی است و پرسنل بیمارستان در حالت آماده باش قرار دارند و تمامی واحدهای مرتبط و درگیر با این روز همچون رادیولوژی، آزمایشگاه، سی تی اسکن و غیره در حالت آمادگی کامل به سر می برند.
وی بیان کرد: به منظور کاهش صدمات احتمالی شهروندان در چهارشنبه آخر سال متخصصان ارتوپدی، جراح عمومی، بیهوشی و سایر تخصص های دیگر در بیمارستان مستقر می شوند تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات مطلوبی ارایه شود.
وی اظهار داشت: امسال در اقدامی جدید نیروهای اورژانس و پزشکان این بیمارستان آموزش های فنی و تخصصی ویژه ای را در خصوص خدمات دهی به مصدومان سوختگی با آتش، تصادفات احتمالی یا تروما و غیره دریافت کردند.
مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت گفت: با دستگاه های اجرایی مرتبط همچون هلال احمر، آتش نشانی، آموزش و پرورش ارتباط خوبی برقرار شده و از مدتی قبل جلساتی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هدف و دانش آموزان برگزار شده است.
وی با توصیه به شهروندان گفت: به منظور رعایت سلامتی مصدومان و جانبازان شیمیایی، بیماران قلبی و عروقی، مادران باردار، افراد کهنسال و غیره از آتش زدن لاستیک خودروها، انفجار مواد محترقه و غیره خودداری شود و برای پیشگیری از هر نوع حادثه ای والدین کنار فرزندان خود باشند.
به گزارش ایرنا، در سال چهارشنبه سوری سال گذشته 17 نفر از شهروندان دچار مصدومیت های مختلف شدند.
بیمارستان 125 تختخوابی امام خمینی(ره) شهرستان مرزی سردشت دارای بخش های داخلی، جراحی، مراقبت های ویژه، کودکان، زنان و زایمان، اورژانس، دیالیز و بخش های پاراکلینیکی از جمله سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاه است.
7562/3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.