علی مکرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهالی تکاب و قومیت های مختلف در 40 سال گذشته با برادری، دوستی و محبت در کنار هم زندگی مسالمت آمیز و اتحاد مثال زدنی داشتند و امروز نباید این فضا مخدوش شده و تحت تاثیر برخی حاشیه سازی ها قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه توسعه شهر و روستاهای این شهرستان همواره رویه ای متوازن و همه جانبه داشته است، اظهار داشت: همه شهروندان و مدیران و روسای ادارات در تمام سطوح و فعالان فضای مجازی باید از دامن زدن به مسایل تفرقه انگیز بپرهیزند.
وی با بیان اینکه شهروندان و مسوولان این شهرستان باید به گونه ای عمل کنند که بهانه ای برای ایجاد تفرقه به وجود نیاید، ادامه داد: نباید به شیطنت هایی که در فضای مجازی برای خدشه دار کردن وحدت و انسجام شهروندان صورت می گیرد، دامن زد.
به گزارش ایرنا، در 2 هفته اخیر به بهانه تغییر سرپرست شهرداری، چگونگی فعالیت و تعامل اعضای شورای شهر و اقدامات شهرداری در زیباسازی معابر عمومی و نصب نمادهای نوروزی توسط شهرداری تکاب مطالبی با انگیزه ایجاد اختلاف میان اقوام در شبکه های اجتماعی و کانال ها و گروه های تلگرامی این شهرستان مطرح شد که واکنش مسوولان تکاب از جمله فرماندار و امام جمعه را به دنبال داشت.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.