رحمان احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه آتش سوزی در یک واحد آپارتمان در خیابان جام جم به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این آتش سوزی در واحد مسکونی واقع در طبقه چهارم اتفاق افتاده بود که چون فردی در داخل منزل نبود گزارش آتش سوزی توسط همسایه ها به ایستگاه آتش نشانی گزارش شد.
احمدی با بیان اینکه آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به اطراف بود، اضافه کرد: آتش نشانان با شکستن قفل درب ورودی منزل وارد عملیات شدند و توانستند آتش را در مدت زمان یک ساعت مهار کنند.
مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد بیان کرد: هفت نفر از ماموران این ایستگاه با استفاده از کپسول آتش نشانی آتش را با موفقیت خاموش کردند.
احمدی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، یادآور شد: وسایل و تجهیزات منزل نیز بر اثر این آتش سوزی از بین رفته است.
وی علت این آتش سوزی را اتصال وسایل الکتریکی باقی مانده در پریز برق دانست و از شهروندان خواست به محض خروج از منزل تمامی وسایل برقی به جز یخچال را از پریز برق بیرون کشیده تا احتمال آتش سوزی کمتر شود.
احمدی همچنین به خانواده ها توصیه کرد در هنگام رفتن به مسافرت در ایام تعطیلات شیر اصلی گاز را نیز قطع کنند.
به گزارش ایرنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، 42 نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.
این سازمان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 470 مورد ماموریت امداد و نجات انجام داده است.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.