سرپرست جدید سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی منصوب شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، موفق مسئول هماهنگی امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم تودیع و معارفه رییس صنعت معدن و تجارت استان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد گفت: آذربایجان غربی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در حوزه های مختلف بخصوص در حوزه صادرات غیر نفتی داشته است.
رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: استان آذربایجان غربی در حوزه های صنعت، معدن و تجارت جهش های خوبی داشته است.
وی خاطر نشان کرد: در جهت توسعه اقتصادی استان ها باید اختیارات بیشتری برای استان ها تفویض گردد تا مدیران استانی بتوانند با تصمیم گیری ها و اقدامات مناسب و به موقعی انجام دهند.
حسینی افزود: در حوزه معادن استان آذربایجان غربی در رتبه های بالای کشور قرار دارد و در این مورد اقدامات شایسته ای از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته است و جهت ایجاد ارزش افزوده و استفاده از پتانسیل های معدنی استان باید اختیارات بیشتری به مسئولین تفویض گردد.
جعفر صادق اسکندری رییس سابق سازمان صنعت معدن و تجارت استان در این مراسم ضمن اعلام گزارش کار از عملکرد خود در سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: موفقیت ها و پیشرفت های بدست آمده حاصل تلاش های شبانه روزی همکاران سازمانی و تشکل های بخش خصوصی و دستگاه های اجرائی استان می باشد.
وی ادامه داد: در طول سالیانی که در خدمت صنعتگران، معدنکاران، تجار، اصناف و بازاریان بودیم سعی در رفع موانع پیشروی این عزیزان داشتیم و در این راستا به نتایج خوبی هم رسیدیم.
محمد دهقان سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این مراسم با بیان اینکه خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمت به طیف وسیعی از کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری استان باشم، افزود: برنامه ریزی برای ارتقا شاخص های اقتصادی استان در بحث تولیدات صادرات محور، برندسازی، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و تقویت تشکل های صنفی، صنعتی، معدنی و خدماتی مهم ترین اولویت ما در این سازمان خواهد بود.
وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت و پشتبانی مقام عالی استان، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، تشکل های خصوصی و اصحاب رسانه دست به دست هم داده تا در جهت عمران و آبادانی و توسعه شاخص های صنعتی، تولیدی و صادراتی استان به رتبه بالاتری دست یابیم.
به گزارش ایسنا؛  ‌طی مراسمی از زحمات جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تجلیل و محمد دهقان به عنوان سرپرست جدید سازمان در استان منصوب شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.