به گزارش ایرنا، امام جمعه تکاب روز دوشنبه در این آیین اظهار داشت: جذب کمک های مردمی توسط موسسات خیریه اقدامی نیک و ارزشمند به شمار می رود که در چند سال گذشته در این شهرستان افزایش یافته است.
حجت الاسلام عیسی برادری افزود: اقدام شایسته خیّران نیکوکار در تکاب موحب خوشحالی خانواده های نیازمند در آستانه عید نوروز شده است و امیدواریم این روند تداوم یابد.
وی با بیان اینکه موسسات خیریه با حفظ کرامت انسانی نقش موثری در رسیدگی به وضع معیشتی نیازمندان ایفا می کنند، اظهار داشت: روحیه نیکوکاری و خیرخواهی در جامعه و کمک به نیازمندان باید با مشارکت موسسات خیریه در میان اقشار مختلف مردم ترویج شود.
فرماندار تکاب نیز در این مراسم گفت: خیّران نیکوکار با اهدای جهیزیه نه تنها موجب خوشحالی زوج های نیازمند می شوند بلکه مروج ارزش های ناب اخلاقی و انسانی در جامعه هستند.
علی مکرمی با اشاره به گسترش سنت حسنه کمک به نیازمندان در این شهرستان در سال های اخیر افزود: مردم خیّر و نیکوکار تکاب از پیشگامان کار خیر و رسیدگی به وضع معیشتی نیازمندان هستند.
وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله کمیته امداد و بهزیستی زمینه گسترش فعالیت و مشارکت موسسات خیّریه مردم نهاد را فراهم کنند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم هشت فقره جهیزیه به ارزش 200 میلیون ریال شامل کالاهای اساسی با مشارکت موسسه خیریه «آبشار عاطفه ها» به هشت نوعروس نیازمند در تکاب اهدا شد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و هم اینک 12 موسسه خیریه در قالب سازمان های مردم نهاد (سمن) با مشارکت بیش از 200 نفر از خیّران نیکوکار در این شهرستان فعالیت می کنند.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.