افشین ولیلو قزلباش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح 200 شرکت کننده دختر و پسر هفت تا 14 سال حضور داشتند.
وی بیان کرد: پیشتر نخستین مرحله کارگاه و طرح آمایش استعدادیابی طی روزهای 25 و 26 بهمن ماه امسال با حضور دبیر کمیته استعدادیابی و ناظر فدراسیون ووشو به انجام رسید که در آن آموزش های لازم در خصوص آزمون های ارزیابی جسمانی، فاکتورهای آنتروپومتریک و نرم افزار تخصصی فدراسیون برای 100 مربی و ورزشکار استان برگزار شد.
وی ادامه داد: مستعدین این طرح مجوز حضور در کمپ تیم ملی ووشو را کسب می کنند تا مربیان تیم ملی به بررسی تخصصی در خصوص توانایی این افراد بپردازند.
مسوول کمیته استعدادیابی هیات ووشو آذربایجان غربی گفت: نفرات برگزیده سراسر کشور پس از دعوت و حضور در کمپ تیم‌ ملی گروه بندی می شوند و به مدت چند روز در 2 بازه زمانی صبح و بعد از ظهر به تمرین و فعالیت زیر نظر مربیان تیم ملی ووشو می پردازند.
ولیلو قزلباش افزود: افراد برگزیده زیر نظر کادر تخصصی کمیته استعدادیابی کشور تست‌های پیکرسنجی، آمادگی جسمانی و مهارتی افراد برتر را انجام داده و منتخبان نهایی پس از اخذ تست‌های مربوطه زیرنظر مستقیم فدراسیون ووشو برای کسب افتخارات ملی پرورش می یابند.
به گزارش ایرنا مهدی انامقی، میرعلی مهدی و مسعود بینا سه ورزشکار مدال آور و دعوت شده آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی ووشو طی چندین سال اخیر هستند.
بهمن ماه سال جاری اسماعیل کریمی ووشو کار وزن منفی 65 کیلوگرم استان مدال نقره مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت.
شهریور ماه امسال تیم ووشو دانشگاه فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه که به نمایندگی از آذربایجان غربی عازم مسابقات قهرمانی کشور شده بود، موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.