شهریار نوبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی اپه جوانان دختران از 28 دی ماه به مدت 10 روز در آکادمی شمشیربازی کرج استان البرز در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: شمشیربازان ارومیه ای حاضر در این اردو به همراه ورزشکارانی از اصفهان، تهران و البرز تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می دهند.
وی ادامه داد: «مهتاب سلامت» مربی ارومیه ای نیز در این اردو حضور دارد.
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: این چهار شمشیرباز ارومیه ای در جریان اردوی تیم ملی که آذر ماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار شد، نیز حضور داشتند.
به گزارش ایرنا آذر ماه امسال تیم دختران استان مقام سوم و جام برنزی نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب کردند. در بخش فلوره انفرادی این المپیاد «هانیه خوش خواهی» و «شیدا حسینی» هر 2 از آذربایجان غربی به ترتیب مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند. در بخش انفرادی اسلحه اپه «سما کشی آده» مدال برنز را از آن خود کرد و در بخش تیمی اسلحه فلوره تیم آذربایجان‌غربی با ترکیب «هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی، هلیا اسماعیل‌زاده و زهرا حیدرزاده» جام طلایی را بالای سر برد و تیم اسلحه اپه استان نیز با ترکیب «سما کشی آده، فاطمه احمدی، زهرا مرد و آنیتا بیات ماکو» به مقام نایب قهرمانی رسید.
هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات‌های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد و فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.