رسول جلیلی روز چهارشنبه در جلسه معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی مهاباد افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در زمینه تامین میوه شب عید، یکهزار و 600 تن پرتقال و یکهزار تن سیب با همکاری ستاد تنطیم بازار آذربایجان غربی تامین و در انبارهای تعاونی روستایی و سردخانه های این استان نگهداری می شود تا کمبودی در ایام نوروز وجود نداشته باشد.
وی با بیان اینکه هر ساله از دی ماه ذخیره سازی میوه شب عید آغاز می‌شود، ادامه داد: ذخیره سازی این مقدار میوه براساس نیازسنجی های استان در دستور کار قرار گرفته و هیچ کمبودی از لحاظ تامین میوه وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در همین مدت بیش از 190 تن گوشت قرمز نیز از طریق ستاد تنظیم بازار برای آذربایجان غربی درنظر گرفته و تاکنون 90 تن آن دریافت و در بین شهرهای این استان توزیع شده است.
رییس سابق اداره جهاد کشاورزی مهاباد نیز در این مراسم گفت: تولید 340 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در سال نشان از عملکرد خوب کشاورزان و همکاری این اداره در این حوزه است.
عبدالرحمان کلیجی اضافه کرد: در بخش طرح های فنی کشاورزی، مهاباد یک سوم کل پروژه های خرده مالکی آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تلاش های عبدالرحمان کلیجی قدردانی و حکم ریاست اداره جهاد کشاورزی مهاباد به جعفر ایمانیان اهدا شد.
مهاباد با 241 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 80 هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی و باغی دارد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.