شهریار نوبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی اپه پسران ایران با ترکیب کامل چهار نفره احمدرضا کنعانی، محمد برزگر، سپهر زاهدی و محمد رضایی طادی به مصاف رقبای آسیایی خود رفت.
وی بیان کرد: در مرحله مقدماتی این مسابقات هر چهار اپه ایست ملی ایران با برتری مقابل حریفان به جمع 64 نفر برتر رقابت ها راه یافتند و سپس با کسب دومین پیروزی به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کردند.
وی ادامه داد: برزگر در ادامه مبارزات خود با پیروزی مقابل حریف قدرتمند سنگاپوری راهی مرحله یک هشتم نهایی شد ولی در ادامه با قبول شکست مقابل دیگر حریف آسیایی از راهیابی به جمع هشت شمشیرباز برتر بازماند و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: بدون شک این دست آورد نشان از اقتدار شمشیربازان استان در سطح کشور و آسیا و صرف نظر از مقام آوری کسب تجربیات ارزشمندی برای شمشیربازان نوجوان و جوان استان به همراه دارد.
نوبخت افزود: هم اکنون هادی رضوی ‌نیا و محمد برزگر به همراه تیم ملی ایران جهت شرکت در رقابت های قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در کشور اردن حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه این 2 ملی پوش جوان از یک سال قبل در اردوهای متعدد تیم ملی حضور داشتند، گفت: هادی رضوی ‌نیا شمشیرباز فلوریست رده سنی جوانان و محمد برزگر شمشیرباز اپه‌ ایست رده سنی جوانان و نوجوانان هستند و از 10 تا 25 اسفند سال جاری در جریان رقابت های قهرمانی آسیا قرار دارند.
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: کاروان شمشیربازی ایران با 10 ورزشکار در هر سه اسلحه اپه، فلوره و سابر عازم این رقابت ها شده است.
به گزارش ایرنا تیم های ملی اپه، فلوره و سابر ایران را به ترتیب صادق آرامش، محمد میرمحمدی و امین قربانی مربیگری می کنند و سرپرستی کاروان اعزامی ایران را علی یعقوبیان دبیر فدراسیون شمشمیربازی برعهده دارد.
به گزارش ایرنا هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات‌های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد و فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده است.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.