ابراهیم محمدی روز یکشنبه در اولین روز از آغاز بکار استدیو الفبای این نهاد در ارومیه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 16 پایگاه با 85 مدرسه و 820 کلاس درس به همراه سه باشگاه فرهنگیان و خانه های معلم در سراسر استان برای این منظور تدارک دیده شده است.
وی اظهار داشت: در راستای تکریم فرهنگیان 253 کلاس استان امسال کلاس های ویژه می باشد که از تمامی امکانات لازم برخوردار است.
محمدی بیان کرد: امکاناتی از جمله مفرش بودن، دارا بودن پتو، تختخواب، تشک و متکا، یخچال، بخاری و کولر از جمله تجهیزات موجود در کلاس های تجهیز شده در آذربایجان غربی است.
به گزارش ایرنا در نوروز 1397 بیش از 45 هزار و 600 مسافر نوروزی شامل 12 هزار خانواده در ستادهای اسکان فرهنگیان استان شامل مدارس، خانه های معلم، اردوگاه ها و خوابگاه های دانشگاه فرهنگیان اسکان یافتند.
ستاد اسکان فرهنگیان استان با 826 کلاس مجهز در نوروز 1397 پذیرای فرهنگیان بود.
ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان غربی از 28 اسفند سال جاری تا 12فروردین ماه سال 1398 نسبت به پذیرش این قشر و خانواده های آنان اقدام می کند.
آذربایجان غربی دارای بیش از 1500 اثر تاریخی و فرهنگی است که سالانه بیش از یک میلیون نفر در ایام نوروز از این آثار بازدید می کنند.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.