علیرضا رزمجو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد آذربایجان غربی در رشته 'هشت توپ' به مدت سه روز /8 تا 10 اسفند/ برگزار شد.
وی بیان کرد: در این رقابت ها ٥٦ ورزشکار از شهرستان های میاندوآب، ارومیه، شاهین دژ، بوکان، پلدشت، ماکو، تکاب و خوی حضور داشتند.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات در مجموع ٩٨ بازی در مراحل مقدماتی، 2 حذفی و تک حذفی به انجام رسید که در پایان «کمال افخمی» از شهرستان بوکان به مقام قهرمانی رسید، سیامک غیوری از میاندوآب نایب قهرمان شد و سهیل رحیمی از شاهین دژ در جایگاه سوم قرار گرفت.
رزمجو افزود: «عادل اطاعت» از ارومیه در رتبه چهارم قرار گرفت و «سهیل رحیمی» از شاهین دژ به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در رشته های اسنوکر، بیلیارد و رشته های مرتبط بوده است.
شهریور سال ۱۳۹۵ شمسی هشتمین دوره مسابقات اسنوکر بانوان کشور و چهاردهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست این شهر برگزار شد.
تیرماه ۱۳۹۶ اولین جشنواره مسابقات بیلیارد کشور با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار به مدت ۱۰ روز در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
اعزام هیمن فرجی ورزشکار ملی پوش بوکانی از آذربایجان غربی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی تن بال جام کرملین مسکو با حضور ۲۵ کشور از ۱۹ تا ۲۲ آبان سال ۹۵ شمسی از دیگر موفقیت های کسب شده برای استان است.
آیسان ملک آرا ورزشکار ملی پوش اهل ارومیه سال گذشته مدال طلای بیستمین مسابقات پاکت بیلیارد بانوان در رشته ناین بال را در شیراز به دست آورد؛ ملک آرا آذر ماه امسال نیز مدال طلای دومین دوره جشنواره رشته های بیلیاردی کشور را بر گردن آویخت.
پیش از آن نیز آیسان ملک آرا ملی پوش ارومیه ای تیم ملی بیلیارد دختران ایران به مسابقات آسیایی در کره جنوبی اعزام شده بود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.