ابراهیم حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای خرید دستگاه های تشخیصی و درمانی هزینه شده و علاوه بر آن، 700 میلیارد ریال نیز برای هتلینگ بیمارستان های آذربایجان غربی در سال جاری تخصیص یافته است.
وی اظهار داشت: تاکنون در حوزه درمان استان اقدامات خوبی انجام شده که از جمله آنها می توان به احداث و بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان، مرکز غربالگری سرطان، بخش بلوک زایمان با 13 واحد تک نفره، بخش اورژانس و درمانگاه اورژانس اشاره کرد.
وی بیان کرد: شاخص تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی پیش از امسال، یک تخت به ازای هر یکهزار نفر بود ولی هم اکنون به 1.4 تخت به ازای هر یکهزار نفر رسیده و تنها (0.1) یک دهم از شاخص کشوری عقب هستیم.
به گزارش ایرنا، توسعه خدمات بهداشتی درمانی در سراسر کشور از جمله مهم ترین برنامه های دولت های گوناگون پس از انقلاب به شمار می رود و همه این دولت ها نیز کارهای کوچک و بزرگی را در این راستا انجام داده اند، اما فعالیت دولت تدبیر و امید در این حوزه منحصر به فرد بوده است.
دولت تدبیر و امید، اقدامات گسترده ای در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان غربی انجام داده به گونه ای که این حوزه حساس با تدبیر دولت تدبیر و امید در ریل توسعه افتاده و شاخص های بهداشتی و درمانی دچار تحول شده است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.