امیرعباس پرکنی روز چهارشنبه در دیدار با سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی افزود: پیش از این دفتر نمایندگی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 6 استان راه اندازی شده و دفتر مربوط به این مرکز تحقیقاتی در ارومیه نیز آماده راه اندازی است.
وی اضافه کرد: گروه های تحقیقاتی این مرکز برای شناسایی مخاطرات احتمالی در حوزه های کاری و صنایع اقدام می کنند و نتایج آن را در اختیار مسوولان مربوطه قرار می دهند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این دیدار بیان کرد: برای راه اندازی نمایندگی این مرکز در استان و استفاده از تجرییات و دانش به دست آمده از تحقیقات و مطالعات در کاهش تهدیدات در محیط های کاری آماده همکاری هستیم.
پیمان آرامون ادامه داد: رعایت الزام های قانون ایمنی در محیط کار برای حفاظت از نیروی کار بسیار ضروری است که باید این امر مورد توجه مسوولان و کارفرمایان قرار گیرد.
وی گفت: در حوزه مدیریت شهری و مقابله با مخاطرات احتمالی از جمله خطر آتش سوزی با توجه به بلند مرتبه سازی ها و تراکم بافت در محدوده مرکزی شهر ضمن خرید تجهیزات اطفای حریق، آموزش نیروهای امدادی و ساکنان در این مناطق در کاهش خسارت های احتمالی تاثیرگذار است که مدیران مرتبط نیز باید در این حوزه وارد عمل شوند.
به گزارش ایرنا، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون مراکزی را در راستای پژوهش کاربردی برای ایمنی و بهداشت کار در استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان و گلستان علاوه بر تهران راه اندازی کرده است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.